сряда, 13 март 2024 г.

Да сме наясно!

Другарки и другари! Братя и сестри! Пичове и... хм... дами! Пиша този текст, за да си изясним що е тази страница/блог, фентъзи поредица и има ли тя почва у нас. Също така, в този въздълъг пост, ще ви обясня това-онова за себе си. Евентуално. 

ЗА ЧИЙ Е ПЪК ТВА СЯ???

Експоненциалното нарастване на последователите на страницата във Фейсбук (*от 500 до 5000 за година) в комбинация с нередовното постване от моя страна, явно е оставило у някои от вас с доста погрешно впечатление. Затова, в светлината на последните кретенски изцепки от някои крайно мотивирани индивиди, пиша тази информация, за сте наясно що за място е това и какво се/ще се случва занапред. Това, по начало, беше текстът, който публикувах вчера на страницата на поредицата, НО реших, че няма да е никак зле да го имаме и тук. Всякакви хора четат, имат огромното желание да се из... пардон, упражнят в писане и умуване. Нека да им кажа някои неща в прав текст. 

ИНФО ЗА ОТВОРКОВЦИ 

(*Понеже знам, че ви мързи да четете и едва ли ще видите това ако е най-долу в поста): 

✅️ Това е ФЕНТЪЗИ ПОРЕДИЦА - не става дума за реални случаи, паранормални експерименти и разваляне на магии. Ако търсите нещо подобно, маговете по кабеларките могат да ви помогнат, аз - не. Инквизиторите ще ме погнат, съжалявам 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

✅️ Да, тази поредица е по мотиви от поредицата за Патрулите на Сергей Лукяненко. Всъщност, това е написано на КОРИЦАТА на всяка една от публикуваните вече книги, както и изрично упоменато в самите книги. Ако сте го забелязали и пишете като коментар "ама то не беше ли" и "ама Лукяненко това-онова", мога да ви кажа "браво, шестица, можете да четете". 

✅️ Тази поредица е ПО МОТИВИ от историята на Сергей Лукяненко и да, ИМАМ разрешение от него. Още подобни, предимно тъпи, но често задавани въпроси от отворковци можете да намерите на този линк: 

Често задавани въпроси

❌️ Това НЕ Е фен страница на поредицата за Патрулите ИЛИ Сергей Лукяненко. Въпреки че съм най-лудия фен на тази поредица и винаги бих я препоръчала на фентъзи любители, тази страница е за МОЯТА история, не за тази на известния ми колега. 

ИНФО ЗА ПОЛИТИЧЕСКИ АКТИВНИ КОМЕНТАТОРИ (*признайте си, че ви има и тук) 

❌️ Тази страница и написаната от мен поредица нямат нищо общо с политическите пристрастия на Сергей Лукяненко. Не, не съм съгласна с него на тема политика, но в какво вярва той не е моя работа (*или проблем). Всякакви ваши разсъждения по картинка вън от гореописаното ме интересуват слабо.

❌️ Всъщност, изобщо не се интересувам от политическите ви пристрастия. Тук си говорим за книги. Ако се опитате да вкарате политика в разговора, излитате!

❌️ Тази страница няма, не е имала и няма да има политическа/пропагандна насоченост. Така че ако искате да кажете какво мислите за възгледите Лукяненко, потърсете го в социалните мрежи и му го кажете лично. Активен е. Ако не го намирате, мога да дам линк към активния му профил в руския Фейсбук. 

❌️ Ако имате проблем с историята от поредицата за Патрулите, Сергей Лукяненко като човек (*не като автор, за проблеми в писането му можем да си говорим), не намесвайте мен и тази история в този проблем. Защото проблемът е лично ваш и нямам грам намерение да се занимавам с него. А и не мога да го реша 🤷‍♀️

ЗА БАБАИТИ/СВАЛЯЧИ/WTF:  

❌️ Имам нулева толерантност към просташки изказвания, бабаитлъци, ехидни пасивно-агресивни коментарчета и други подобни глупости. Ще ви блокирам без да се замисля за нещо подобно, така че спестете ми главоболието.

❌ Това не е сайт за запознанства (*макар че оценявам интереса към скромната ми личност).️ Коментари от "нали си Следовател, разбери кой съм" няма да получат желания резултат. Защото ако седна да те търся кой си, пиленце, може и да открия това-онова, което да не ти хареса.  Просто си изтегли Tinder или някоя друга подобна гняс и ме остави намира, мерси! 

КАКВО ВСЪЩНОСТ МОЖЕТЕ ДА НАМЕРИТЕ НА СТРАНИЦАТА:

Главно на фейсбук страницата, тук ще се наложи да остане по-тихичко. Освен ако не искате истории зад кулисите. Пишете ми ако искате. Между другото, ето я фейсбук страницата - там сме много и сме активни (само имам да "плевя" потребители). 

✅️ Откъси от книгите ми. Фентъзи поредицата имам предвид. Обикновено пускам глави от книгите за четене всяка седмица. Скоро започваме отново. 

✅️ Цитати от книгите. 

✅️ Забавно съдържание - тематични вицове и мемета. 

✅️ Забавни факти за героите и историята на самата поредица. 

✅️ Подкаст епизоди/аудиопрочити.

✅️ Информация за другите ми книги. 

✅️ Всякакво друго съдържание, което сметна за уместно да публикувам тук. И за чието публикуване не дължа на никого отчет, между другото. 

ЗА ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ:

Ако сте стигнали до края на поста, без да се почувствате засегнати от нито едно от горните твърдения, поздравления! Радвам се да се запознаем! 

Казвам се Бистра и... не, не съм Универсален маг, споко! Никакъв маг не съм 😅 

✅️ Аз съм човекът зад тази поредица и още един тон истории. Всъщност, пиша тази история от седем години вече.  Държа на историята и героите, както и на тази страница. Някога тук имахме мъничка общност и ще се опитам да превърна страницата в нещо такова и сега, само че в много по-голям мащаб. 

✅️ Аз съм и човекът зад още много други неща. Какви точно неща? Ще ви разказвам занапред, стига да искате да научите повече! Има доста интересни работи. 

✅️ Историята на публикуване на поредицата, как изобщо станах публикуван автор, защо историята е такава, каквато е можете да намерите ето тук: 

https://www.youtube.com/watch?v=WHaXfYCOFXM&t=8s

❌️ Не, това не е единствената ми книга и всъщност, тук са много книги. Ако трябва да съм точна - 12-13 🙂 Освен това имам две други публикувани книги и още десетина написани в разнообразни жанрове, които само чакат своя ред да се появят на хартия. 

✅️ Аз съм може би най-големият фен на поредицата за Патрулите. Предвид написаното, ха-ха. Ако искате и вие да поемете на пътешествие в моето кьоше от този свят (прочелите оригиналната поредица ще видят разликите), заповядайте!

❌️ Не, не пиша само в един жанр - в случая фентъзи, а в доста. Можете да видите публикуваните ми книги в сайта на издателя ето тук:

https://xn--c1ajbfp.xn--e1a4c/етикет/бистра-стоименова/

✅️ Да, публикуван автор съм отпреди тези книги да излязат на хартия. Впрочем, не само авторо. Останалото ще ви го каже Гугъл (*търсете по име и фамилия, на кирилица и/или латиница). 

Няма коментари:

Публикуване на коментар